Pranks och negerbollar!

Så himla härlig kväll igår. Jag har inget prov på TVÅ hela veckor så det blir en evigehet utan plugg nu :D Det firades med shopping och pranking.

Efter träningen drog jag och Jill till Pålljungshage och köpte hörlurar (skullcandy) = överglad Erika. När vi kom hem och hade ätit fick vi, Alice och Rasmus för oss att vi skulle baka negerbollar. Men mitt i bakandet kom vi på nåt roligare...  Pranks! Annas cykel blev offer! Haha, hennes min när hon skulle till skolan idag, hade bråttom, och fick se sin cykel=priceless! :D Vi hade dock inte gjort så att det inte gick och cykla på den, så det var bara för henne att dra iväg med sin pimpade cykel till skolan!

Vi kan också ha råkat sätta presentsnöre kors och tvärs i hissen i killarnas trappuppgång... ;)


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...