Beast spring!


Animal week är sååå 2010... Det nya är BEAST SPRING! 14 av veckans 15 pass är nu avklarade. Man är något sliten, men mår fina fisken! Både denna och nästa vecka kommer bestå av elva simpass, två maxstyrkepass, ett landpass och ett löppass. Det blir en del. Jag tror jag har blivit rätt duktig på att sköta det där med mat och sömn. Jag äter regelbundet, mycket och nyttigt och sover så mycket jag hinner, alltså orkar jag med allt. Dock blir helgerna lite märkliga. Det var väldigt länge sedan jag sov tills klockan ringde en lördag, men jag antar att om kroppen är van att sova sju timmar per natt så kan man inte helt plötsligt sova tio bara för att det är helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...