Jag är en fena på arm ;)

Jag är inte alls dålig på att simma med fenor ju! Det var mina gamla fenor som var kassa. Nu har jag nya och jag sänker mina 25-tider med två sekunder, och jag blir inte ifrånsimmad på längre sträckor. Sen har vi det där med dolmen... Jag simmade hundringar häromdagen som skulle gå snabbt. Först hade jag bara paddlar men när jag sedan fick på dolmen sänkte jag tiderna med fem sekunder ;) Vadå materialsport?

Dagens diss: motionärer som envisas med att dela bana med mig utan att fråga eller ens förvarna. Helt plötsligt dyker där bara upp en tjock gubbe...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...