Två dagar kvarrrrrrr! :D


Packat heeeeela eftermiddagen! Jag är så grymt taggad för San Diego nu! Mitt rum och vardagsrum är världens kaos med grejer överallt. Men nu är det mesta packat eller åtminstone framtaget, det som inte ska användas de närmsta dagarna i alla fall. Jag börjar bli litta smått stressad. Imorgon är det träning, sedan direkt till skolan, vidare direkt till träning, hem plugga inför prov, sova, upp och morgonträna, direkt till skola, hemma typ halv fyra och DÅ kan jag packa klart sedan åker vi! ;)
Lägerstämningen är på topp och nedräkningen har varit igång i veckor, men först nu känns det att det är på riktigt att vi ska åka halva jorden runt. Enligt Jens ska där finnas internet på hotellet och om så är fallet lär ni kunna följa hela resan, dag för dag!

1 kommentar:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...