Plugg...

Dagen har gått i pluggandets tecken... Har seriöst läst nästan hela dagen. Ska bland annat ha läst ut en engelskabok tills imorgon. Eller den skulle varit utläst förra måndagen men det hade hela min grupp (utom en) missuppfattat så nästan alla hade ungefär halva boken kvar. Så det blev inte så mycjet till diskussion... Just den lektionen var det tänkt att rektorn skulle vara med men som tur var var hon sjuk. Annars hade det blivit lite pinsamt för vår stackars lärare. I alla fall, bokdiskussionen blev uppflyttad till imorgon.

Tog en liten paus i eftermiddags och åkte ner till stan. Köpte en bikini och ett linne :) När jag kom tillbaka gjorde jag och Alice världens godaste middag! Vi grillade fläskfile (marinaden hade vi jort helt själva!!!) och till det åt vi potatissallad, fetaost och grillad majskolv. Myspys! :D


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...