Lev och lär ;)

Dagens lärdom: att gå från tjugo över elva till klockan sju utan att äta mer än en banan är en dålig idé. Framför allt om man under denna tid hinner med både tre lektioner och två timmars träning. Jag mådde blä efter träningen kan jag tala om, och jag var irriterad på allt och alla. Det gick dock över när jag kom hem och upptäckte att vi fick pannkakor som komplement till lasagnen (tack och lov för det!).
Vi är inne på vårt åttonde schema nu sedan tvåan började. Den senaste ändringen innebar lunch innan kemin på torsdagar. Detta gör i och för sig att man är pigg på kemin, men man orkar inte ens halvägs genom eftermiddagen. All den lilla energi som skolmaten innehåller går åt till att hålla värmen i den alldeles för kalla skolbyggnaden. Annars har min dag varit bra! Imorgon är det fredag och då åker jag minsann till Skåne på besök ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...