Balle?

"Sluta tänka det är svårt ändå, du får ta ett dag i taget"

Denna låtrad gick på repeat i mitt huvud under hela vår 80 minuter långa, köttiga serie idag. Grejen är den att om man börjar tänka går det åt pipsvängen. Det var så tighta starttider så man var tvungen att ha 100% fokus för att klara serien. Fruktansvärt tungt i musklerna mot slutet men det gick bra :)

Det roligaste jag vet för tillfället är att gå runt och kommentera min träningsvärk i den högra ballen (den är brutal). Jag älskar folks reaktioner! :D (balle betyder då inte rumpa/skinka här...)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...