Väldigt glad idag :)

Idag har varit bästa dagen på länge! Vaknade hur pigg som helst en timme innan jag skulle upp, så det blev en lång frukost och ett avsnitt av Big Bang Theory. Sedan hade vi världens chillpass. Det bestod av en enda serie. Efter det hade jag och Sophie en mysig lunch och sedan drog jag ner på stan med Filippa och Cajsa. Hela stan är melodifestival-fixerad och i Telias affär fick man sjunga gamla schlagerlåtar. Detta släpade jag med dem till, så vi sjöng fångad av en stormvind för full hals. Detta hördes och visades på skärmar ute på stan...
Jag blir så pigg och full av energi när det är så vårigt ute. Så när jag kom hem släpade jag med Alice på långpromenad till Pålljungs hage och när vi kom hem gjorde vi våfflor. Nu ikväll har jag varit ute och gått med en från parallellklassen. Det har varit en fullspäckad men verkligen toppen dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...