Travel days

Ca 17:00 turktid: Det har varit en lååååång dag. De senaste 40 timmarna har jag sovit två, och det var på ett litet klaustrofobiskt plan på väg till Turkiet. Vi landade på flygplatsen i Istanbul vid fem i morse och vid tre fick vi åka här ifrån... Det blev en extremt lång dag men vi lyckades underhålla oss rätt bra. Rullband är rätt kul kan jag tala om ;) Strax innan vi gick på planeg träffade jag en trevlig snubbe som undrade var vi var ifrån, sen satt vi och snackade så nu har jag fått öva engelskan också!


04:27 turktid: Resan har varit lång. 14 timmar men nu landar vi om 40 minuter i LOS ANGELES!!!!!!!! AAAHHHHHHHH, så himla cooooooooooolt! :D I alla fall, resan har gått bra. Kollade på Dolphine Tale, rätt söt film, och sen somnade jag och sov i typ sju timmar. Sedan blev jag väldigt rastlös och gick ett par varv runt planet med Jill. Vi hittade en annan snubbe som vi diskuterade facebook och socialt liv med. Jag hittade snubbe nummer ett igen som jag snackade lite till med.

34 minuter kvaaaaaaaaar! :D:D:D


20:43 LA time: OCH VI HAR LANDAT! Alla blev insläppta i landet och vi beter oss som värsta turisterna men oj vad coolt allt är! Vi har redan sett vår första kändis. Det var som så att vi stod och väntade på bussen brevid ingen mindre än Björn Gustavsson! Jaja jag vet, vi åker till USA och ser svenska kändisar, men ändå! :D


22:33 LA time: Äntligen inpackade i hyrbilarna och på väg mot San Diego. Vi är alldeles för många i bilarna och ingen har bälten, i stället sitter vi packade som sillar med väskorna huller om buller. Men trevligt har vi ;D


01:48 LA time: Framme! Det är lyx a la lyx gånger 1000! Jag, Sophie, Josse och Jill delar en lägenhet. Den är fräsch, har två våningar och tre dubbelsängar som vi slagits om. Jag fick en egen! Det har varit mycket strul och förseningar men nu är vi på plats. Godnatt!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...