En sån där bra dag

Varje gång vi har staff meeting med Reslife börjar vi med att alla får säga två positiva saker och en negativ angående veckan som varit eller kommande vecka. Idag var en sån dag då jag inte riktigt kunde komma på något negativt. Jag hade terminens första prov (business production) imorse och det kändes riktigt bra. Vi har en dryg vecka kvar till Conference och toppning en är i full gång. Jag kommer få en ny tävlingsdräkt från Speedo eftersom den jag beställde inte passade. Medan alla andras är svarta kommer min och två andra efterbeställningar vara lila (fett coolt!!!). Allting känns helt enkelt rätt bra. Dessutom har jag ett fullpackat schema den närmsta veckan, och jag känner mig ändå inte stressad. Swedish meatballs med pasta till middag och födelsedagsäpplekaka för Øystein ikväll satte pricken över i:et!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...