Off-season for REAL

Mina 200ingar igår gick inte fantastiskt, men helt okej. Precis som i fredags var det en kul tävlingsdag. I lunchpausen kunde vi vila upp oss i Mehdis kompis Saras rum, så vi satt där och åt vår smaskiga sallad. Under tävlingen dök både Ryan Lochte, Cullen Jones, och en massa andra kändisar upp för att racea så det var ju lite coolt att få simma med dem! På kvällen samlades vi som inte ska till nationals och firade början på off-season.
Nu när toppningen är över och jag är "fri" var det inget snack om saken, det första jag gjorde imorse var att ge mig ut och springa. Åh, campus lake, vad jag har saknat dig! Hade nästan glömt vilken syn det är där på mornarna!
Efter det smakade frukosten extra gott. Det följdes av en tur till ett nagleställe där jag fixade naglarna med gellack, så nu ska färgen hålla ett tag. Trots allt plugg som följde har det varit en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...