Suit up!

Jag har mått mycket bättre idag. Kroppen har varit rätt sliten, och jag har försökt att vila och sova så mycket som möjligt. Eftersom jordnötschocken igår förmodligen krossade mitt immunförsvar, bestämde jag mig för att kolla upp vilka immunförsvarsboostande grejer jag borde äta. Resultatet blev en utsökt stir-fry till middag (kände inte riktigt för caf...). Den innehöll svamp, broccoli, röd paprika, solrosfrön, lök, spenat, morötter ris, och kyckling. Det var smaksatt med teriyaki och toppat med ingefära, som jag fick gratis från Tokyo! Helt underbart gott!
På träningen gick jag igenom hela gårdagens historia med coacherna som tycker det hela är för jäkligt. Kirk sa att han ska ta upp det med administrationen.
Förutom det så har alla posters kommit upp! Jag lägger upp lite bilder på de coolaste. Maria gjorde min, och till den fick jag mango och apelsinjuice.
Efteråt hade jag, Lauren och Mariona baddräktsprovning. Den nya baddräkten satt som en smäck, och ser supercool ut! Nu är jag redo för Conference! BRING IT ON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...