Babysitter Erika

Idag har det hänt massor med spännande grejer! Jag och Tripp började dagen med ett köttigt träningspass. Jag har påbörjat vad jag kallar "ab challenge" och ska göra 200abs om dagen. Det, kombinerat med lite crossfit, blev em bra start på dagen.
Annars så har jag nu officiellt fått jobb med skolans AdTeam,vilket innebär att jag kommer få göra affischer och planscher till alla skolans event och organisationer. Det kommer förhoppningsvis bli riktigt lärorikt! Jag har även jobbat som barnvakt för första gången i mitt liv. Dr. Brock (min något läskiga marketinglärare från förra terminen) bad mig passa hennes dotter. Det var en intressant upplevelse kan man ju lugnt säga...
Förövrigt så var jag inbjuden till ett "re-accreditationmöte" med vår business department. Det innebar att jag och några andra elever var utvalda till att prata med några utomstående, som ska bedöma skolan och se att saker är som det ska. Det var lite spännande och vi fick Øysteins bruschetta som tilltugg.
Nu ikväll var det dags för den årliga date auction. Som alltid var det en spännande show! Simlagets representanter var Camden och Anne, två freshmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...