Trött på toppning

Träningen är så brutalt meningslös nu, så jag vet inte vart jag ska bli av. Både igår och idag var passet ungefär en halvtimme, och inget kul alls. Jag vill bara kötta och bli trött!!! Ser dock fram emot tävlingen i helgen eftersom jag ska få köra kortbana METER för först gången på tre och ett halvt år. Det ska bli himla kul! Jag ska simma 200 och 400 tänkte jag.
Annars så rullar det på som vanligt. Hade en snölös snödag igår, så skolan var inställd. Då passade jag på att baka kakor till alla mina residents. Idag hade jag prov i global business och imorgon har jag prov i båda mina GPS-klasser. Den som handlar om moral och etik är faktiskt riktigt intressant!
Cafeterian meddelade mig idag att de tar jordnötsincidenten på största allvar och har nu satt upp lappar med innehållsförteckning och näringsvärden vid all mat, så det uppskattas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...