Och så var tävlingen över

Men tydligen är inte säsongen över. Kirk vill att vi allihopa simmar nästa helgs last chance meet... Efter fyra, långa pass utan att få tävla var det äntligen dags för milen. Jag gick i som sjua i finalheatet och jag var superladdad. Det gick lite bättre än mina andra lopp den här helgen, men en liten bit över pers. Jag öppnade dock riktigt snabbt och persade på 1000. Sen dog jag lite, vilket nästan aldrig händer. Det var en lång och jobbig mile, men kul var det!
Både killarna och tjejerna blev tvåa totalt efter Queens, så det var ju inte fy skam! Dessutom lyckades vi samla alla svenskar i en bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...