Focus Group

Så för min marketing research-kurs är vi tvungna att vi hålla i två focus grupper, som ett av våra projekt för att lära oss hur man gör undersökningar. Jag, Vika och Cait hade vår första idag, och den handlade om rädslor. Det gick faktiskt riktigt bra, och vi fick en massa väldigt intressanta diskussioner. Idag var det bara tjejer som deltog och alla var villiga att dela med sig av sina historier och erfarenheter, så det var både kul och lärorikt!
Förövrigt så har det varit en väldigt fin dag. Jag började imorse med att springa lite intervaller och köra mina abs ute i solen. Helt fantastiskt skönt! Känns som att våren är på väg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...