En dag med träningsvärk

Varje staff meeting vi har med Reslife börjar med att alla får säga två positiva saker och en negativ angående ens liv. Men idag hade jag nästan bara en massa positivt att ta upp. Först och främst fick jag min nya locktång idag!!! Beställde den i söndags och idag kom den och självklart var jag tvungen att testa!
Jag har jobbat min första timme med AdTeamet och jag och Tripp har fortsatt vårt tränande. Idag var vi ute och sprang i 40 minuter innan vi körde våra abs. Jag och Lauren har börjat göra mer detaljerade planer för Spring Break; vår roadtripp kommer bli fenomenal. Slutligen så sponsrade jag vår International Club med en dollar och köpte en quesedilla som kvällssnacks. Gott och för en god sak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...