Chef Erika

Våren verkar ha kommit till Wingate! Mitt i solen och värmen stod jag och mitt reslifegäng på campus och påbörjade vår Spring Break Awareness Week med utdelning av blomsterband och kondomer tillsammans med information om "säkert sex". Den typen av event dyker alltid upp vid den här tiden på året.
Efter alla mina lektioner gick jag och Tripp (vi är seriösa träningsbuddies nu!) på body pump. Det var riktigt tufft, och jag överskattade definitivt min styrka i de flesta övningarna... Trött på kafeterian som man är, gjorde jag stuvade makaroner och köttbullar till middag. Det satt finfint efter min långa träning! Jag gjorde även risgrynsgröt som jag ska äta till frukost imorgon!
Förutom allt det, höll jag och tre andra tutors i en review session för business statistics. Det gick riktigt bra och alla verkade uppskatta vår hjälp!
Nu är det bara FYRA dagar kvar till Spring Break, nedräkning är igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...