Artsy!

När man har fullt upp hela dagarna gäller det att snappa upp de små speciella grejerna. Nybakta frallor till frukost i sängen, nya skor och en drömfångare, gjord av en av mina CA-vänner, är utmärkta exempel på saker som förgyller dagarna. Igår dekorerade jag min egna mugg, och detta är nog det mest artistiska jag någonsin varit.
Förutom det njuter jag av all den hårda träningen jag kör. Jag och Tripp är stabila träningskompisar och vi springer, gymmar och håller på varje dag. Dessutom kämpar vi på med vår abs challenge (tillsammans med Emma hemma i Sverige, alla som vill får vara med!), 200 abs om dagen. Träningsvärken i hela kroppen är inte nådig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...