Happy Valentine's Day

Alla hjärtans dag markerar även min och Mehdis officiella ettårsdag tillsammans (ja jag vet, lite cheesy) så självklart var vi tvungna att fira. Vi åkte till Outback och åt, och det var hur mysigt som helst. Det blev onion bloom (friterad lökblomma) till förrätt, sedan steak till huvudrätt och cheesecake till efterrätt, sååå gott!!! Dessutom fick jag en nalle och ett kort, så nu är vår lilla nallefamilj utökad haha.
Så det har varit en bra dag, förutom att jag hostar en massa. Hela laget har blivit förgiftade av kemikalierna i tävlingsbassängen och hostar och snörvlar som bara den.
Annars så har jag äntligen bokat flyg hem! Ska bli så skönt att få komma hem lite i sommar! Landar den 18 maj och är sedan hemma till den 9e augusti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...