Nyköpings festdagar

Hela Nyköping vaknar till live denna helg. Det är marknad deluxe i hela staden och folk är ute hela dagen och hela natten. I fredags var jag ute och åt med Laura och lite annat folk, följt av en tur genom stan förbi karuseller och gatustånd. De andra drog så småningom ut men jag gick och allt mig då jag börjat få ont i halsen. Behövde nämligen vara i form för lördagens swimrun.
Jag, Anna, Frida och Felicia deltog i första upplagan av Nyköpings festlopp, ett 6km långt swimrumlopp, där 400 meter var uppdelat på 4 simsträckor. Loppet gick genom stan och var kul men jävulusiskt jobbigt. Som lag vann vi dock och det var ju kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...