Freshmen move in day

Som del av reslife fick vi tillsammans med en massa andra organisationer spendera halva dagen med att bära alla freshmens grejer. Vi började 6:30 och sedan var jag gående, stående och bärande ända till halv två. Svettig och tungt var det, men kul! Fick träffat nästan alla nya simmare. Dock var nog höjdpunkten att Mehdi dök upp mitt i allt ihop.
Han skulle egentligen inte komma förrän imorgon, men hade, utan att tala om det för mig, bokat flyg som skulle kommit igår. Tyvärr blev det försenat så han dök inte upp förrän idag. Men superkul att se honom!!
Hela kvällen har vi varit inblandade i freshmanaktiviteter, vilket innebar mer gående och stående. Det har varit en superdator och nu har jag bara två duty rounds kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...