First night on duty

Det som började som en lugn, händelselös kväll, blev helt plötsligt rätt seriös under vår först runda. Träningen sattes på prov och jag fick ta hand om min först "incident". Lite läskigt men det gick bra!
Jag och Adrian har duty tillsammans idag och imorgon, och vi fick även sällskap av RA José från ett av dormsen. Att vara on duty innebär att vi måste befinna oss i vårt område och vara tillgängliga. Dessutom ska vi gå 2-3 rundor i området med ett par timmars mellanrum för att se så allt är lugnt. Under vår andra runda fick vi snällt be en kille bära in sin soffa som stod ute.
Men bortsett från incidenten hade jag, Adrian och José riktigt trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...