Alla samlade

Jag Cait och alla mina grejer har äntligen kommit så jag har nästan kommit i ordning nu! Precis när jag fått undan allt mitt från vardagsrummet dök Vika upp med alla sina saker. Åh vad kul att träffa henne igen!! Nu är allt som det ska vara, "the Package" is back!
Självklart hade jag jobb att göra igår också. Inte en dag går utan att reslife sätter oss i arbete. Den här gången fick vi se en show om sex och samtycke. Därefter fick vi ta hand om de olika gatewayklasserna och hålla en presentation med en massa diskussionsfrågor. Så, utan någon som helst förberedelse blev vi instängda i varsitt klassrum och skulle i princip hålla i en lektion... Hurra. Men jag tyckte det gick bra! Jag höll i det hela tillsammans med welcome week leader från Finland och tack vare vårt grannskap conmectade vi!
På kvällen åkte jag och Mehdi till Walmart innan vi samlades hela simlaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...