Utbildning i full gång!

Jag började dagen med ett löppass tillsammans med Jana, en tysk tjej i mitt South Village-lag. Sedan blev det frukost innan utbildningen drog igång. Vi satt samlade i våra "team," vi har ett för varje område på campus. Mitt område är ett lägenhetskomplex bestående av 6 byggnader och jag har ansvar för byggnad nummer 6, Belk Hall. Vi är 8 CAs och en RD (vår chef) i detta område.
I alla fall, utbildningen började med lite ice-breakers, jag börjar bli redigt trött på dessa haha, men de hjälper för jag börjar lära känna fler och fler. Därefter spenderade vi hela dagen ot att lära oss om alkoholpolicies och vad vi ska göra åt noise complaints. Det var både föreläsningar och en massa övningar där vi fick konfrontera varandra. Det har varit extremt lärorikt! Jag tror verkligen att jag kommer tycka om det här jobbet. Dagen avslutades med att två brandmänn kom och berättade lite.
Det bästa med dagen var att min resväska äntligen kom! Så nu slipper jag låna kläder av andra...

Team South Village: Nate, jag, Doug, Adrian, Jade, Jana, Destiny, Madison, och längst fram RD Meco

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...