REUNION

Det var ju dags för den årliga reunion också. Trots en överstressad husmor, blev tillställningen fantastisk. Temat i år var kräftskiva. Jag tycker kräftor innebär mycket mer jobb än njutning så jag skippade den biten, men behövde inte gå hungrig för det! Kycklingsallad när vi kom dit och sedan hemmabakat bröd och en supersmarrig kantarellpaj till kräftorna. Som vanligt hade vi lekar och tipsrunda och utöver det blev det allsång och gitarrmys senare på kvällen.
I år var vi bara en liten skara som sov över, men vi hade kul ändå! Och sedan blev det ju Helenafrukost imorse ...
Nu sitter jag på tåget hem till Skåne och nedräkningen inför USA har börjat. 6 days to go...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...