Nytt husdjur?

Livet som CA innebär ett ständigt flängande. Har fullt upp med att försöka få alla mina residents att skriva under på ett papper så att vi vet att de flyttat in, så jag springer upp och ner och fram och tillbaka, men vissa verkar aldrig vara hemma.
Förutom det har jag gjort läxor och fixat andra nödvändiga grejer hela dagen. Nu ikväll har vi varit på ett lyceum. Det var två komiker, en hörselskadad och en med tix. Hur roligt som helst! Definitivt ett bra lyceum. När jag kom tillbaka krälade en liten orm omkring utanför min lägenhet, och helt plötsligt kröp den under dörren. Great. Just great. En orm i mitt kök. Fick hjälp av ett par tjejer att möblera om för att försöka hitta den. Tillsist lyckades jag få tag på den med hjälp av en stekspade och en kartong...
Efter det lilla äventyret sprang jag en runda, och nu ska jag gå och lägga mig med vetskapen av att ormar kan ta sig in här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...