First day of class

Så nu är vi igång igen. Jag började gårdagen med marketing med en superbra lärare. Det följdes av en annan marketingklass med en superläskig lärare. Jag var lite smått förstörd efter den lektionen men måste ta den så det är bara att bita ihop. Sista lektionen var ekonomi med både Mehdi, Lenni och Sofi. Det kommer bli en väldigt chill kurs.
På eftermiddagen tränade alla tjejerna tillsammans so det var kul att komma igång lite. Efteråt hade vi ett lagmöte så för att presentera oss och byta nummer.
Dagens höjdpunkt var att den årliga hypnositören kom på kvällen. Jag gick till den första och lyckades hamna på scen. Så tillsammans med 20 andra blev vi hypnotiserade framför alla. Det var jättemärkligt! Jag är medveten om vad som hände men jag kunde inte påverka något alls. Sa han till mig att sträcka upp armen hade jag liksom inget val. Jag kom tillbaka till fullt medvetande och kontroll, mitt i publiken med min tröja fylld av ballonger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...