Produktiv

Idag har det varit en sådan där extremt produktiv dag. Jag har ringt både CSN och Länsförsäkringar för att de är långsamma och strular till grejer. Jag har mailat och submittat både det ena och det andra formuläret. Har i princip suttit i telefon och med min mail uppe hela dagen. Det märks att skolan närmar sig.
Men som tur var blev det betydligt trevligare på kvällen med släktkalas. Solen och värmen har äntligen hittat hit så det blev en finfin tillställning utomhus med god mat och kubbspel. Lite jobbigt att behöva säga hejdå till alla dock, det lär ju dröja nästan ett år till nästa gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...