Det blev rätt bra i alla fall

Ligger i skrivande stund i en (utav två) superskön dubbelsäng, nyduschad och fräsch, på Airport Marriott I Philadelphia. Jag satt där på flygplatsen, vid American Airlines, och såg nog lite vissen ut. Helt plötsligt kommer det fram en man och frågar om jag tänkt sova på flygplatsen. Jupp, sa jag. Då erbjöd han ett hotellrum helt gratis från flygbolaget. Gissa om jag blev glad!!! Dessutom fastnade mitt bagage i London tillsammans med flera andra från samma flyg, så nu slipper jag konka runt på resväskan. Den levereras på måndag och om jag behöver köpa nåt får jag kompensation. Klart jag behöver köpa nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...