Bulldog Bash

Efter en födelsedagsmiddag på Tokyo för att fira Leif hamnade jag och alla andra från reslife som ansvariga för årets Bulldogs Bash. Det var inte speciellt imponerande i år, men jag fick i alla fall ett par koppar, en whiteboard och jag fick springa sicksack med beer goggles.
Idag var min första lediga dag, så jag och Mehdi åkte och shoppade. Jag köpte löparskor och en tröja. Efter det hade vi ett möte för alla som ska jobba som badvakt i höst.
Idag fyllde Cait år så vi var ett gäng som åkte till Chili's för att fira henne. Jag åt en supergod sallad med mandarin, ananas och räkor. I samband med middagen åkte vi med Lenni och hämtade hans nyinköpta bil. Det är ju inte var dag ens kompis blir med bil!
Nu ikväll har jag suttit i mötte med South Village-laget och bestämt vilka helger vi alla ska vara on duty. Det blir endast tre helger per termin!
Med skolväskan packad är jag nu redo att påbörja mitt junior year!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...