Where I belong

Även den senaste helgen spenderades i Nyköping och började med en lång tågresa på lördagsförmiddagen. Väl framme blev det häng i hamnen med Laura där vi kollade på volleybollturneringen, som arrangerades av nån energidrycksföretag och nåt annat. Det var nog den lökigaste dagen jag varit med om, men kul var det! Efter det blev det middag på Rocken och sedan förfest med samma gäng som sist. Även denna kvällens utgång blev lyckad, dock kände jag inte lika många. Eftersom det fortfarande var olidligt varmt på natten hamnade jag och typ 40 andra på hjortens... När det gäng jag hängde med kom dit var där redan massor. Men det var skönt och svalkande!
Dagen efter blev det träning på Jogersö med Ludde och det gick fint. Därefter chillade jag mest, hängde med Filippa och shoppade lite. På kvällen fick jag bo hos Anna, fast hon är kvar i Miami så det var bara mamman och broren hemma. Men vi hade jättetrevligt! De är verkligen supergulliga! Här blev jag introducerad till Prison Break, och nu är jag helt fast haha.
På måndagen åkte jag till Amerikanska ambassaden i Stockholm för att fixa visum och det gick nog bra tror jag! Sedan hängde jag med Plånis och co på kvällen. Det blev både glass, basket och bad i hamnen. Tisdag morgon bar det av hemåt igen, efter en toppenhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...