Min del av rummet!

Detta är helt otroligt! Dagen har varit jättelång hehe. Efter frukosten i morse tog jag och pappa bussen till Charlotte downtown, och fixade ett telefonnummer till mig. Fick ett kontantkort att fylla på varje månad, men jag har redan hittat ett bättre så jag ska byta. Det där med att åka buss i Usa var rätt intressant. Inte en vit person på hela bussen eller busstationen. I alla fall, efter lunch åkte vi till flygplatsen och mötte Laura (en freshman från Schweiz) och vår assistant coach Kerry. Drefter åkte vi till skolan! Här är så fint!

Vi fick våra ID-kort och sedan träffade jag min room mate Viktoriya. Hon är från Ryssland. Det är bara icke-amerikanerna som är här än så längen. Vika är trevlig men vi är väldigt olika, så detta kan bli en utmaning! Jag, Laura och några av killarna gick och simmade lite sedan och det var så skönt! Den officiella träningen börjar inte förrän nästa fredag så vi får träna själva så länge. Därefter åt vi middag i cafeterian.

Sedan kom det bästa. En shoppingtur till Walmart. Jag köpte alla möjliga grejer man kan tänkas behöva till ett rum och nu har vi kommit i ordning! Gardiner och lite väggdekoration är det enda som saknas :)

Imorgon blir det orietation för the Internationals!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...