Orientation

Jag har haft så roligt idag!!! Alla andra freshmen flyttade in idag. Det såg ut som myror på väg mot stacken när de gick på led och bar saker. Alla amerikaner har så mycket grejer!!!

Jag gick upp tidigt idag och simmade, och efter frukost började vår orientation. Den var i och för sig inte jättekul, men informativ. På eftermiddagen gick jag, Öystein och pappa en runda runt campus. Vi var ända borta vid soccer-planen och på andra sidan vid fotbollsplanen. Den var häftig att se! Vi råkade hamna där mitt under deras träning, men det var kul att se!

Efter det gick jag, Lucas och Öystein och gymmade. Hela kvällen har vi freshmen haft aktiviteter. Vi samlades i en aula där orientation-ledarna hade lite sketcher och grejer. Det var riktigt bra! Därefter blev vi indelade i grupper efter våra majors, det kommer bli våra klasser på Gatewaylektionerna. Jag hade en jag kände i gruppen!

När grupperna var klara gick alla dryg 700 freshmen bort till en plan i utkanten av campus. Alla skrek och dansade och höll på, det var riktigt roligt! Väl där fick vi en massa lära känna varandra-övningar. Jag har pratat med huuur många som helst idag! Har säkert hört 100 nya namn och har glömt nästan lika många... Det har varit en toppendag, och imorgon blir det säkert lika bra! Good night ;)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...