Skolstart!

Nu har skolan dragit igång! Började igår med vår Gateway-klass, jag har fortfarande inte riktigt fattat vad det går ut på. Sedan hade jag Athletic Training och den lektionen var riktigt rolig! Där kommer vi få lära oss hur man plåstrar om skadade atleter. Sist hade jag Psychology och det var också intressant. Idag hade jag English, GPS vilket är historia, bibelstudie och kultur typ, Business och AT. Jag är nöjd med mina kurser, det känns bra. Eftersom jag inte vet vad jag vill plugga så valde jag inget Major, vilket innebär att jag är Undeclared. De kurser jag valt att läsa är från olika Major: Athletic Training, Management och Criminal Justice. Det känns bra än så länge!

Ikväll hade vi den första organiserade träningen hittills, och det var jättekul! Vi började med att springa ett Bulldog Lap och sedan hade vi landträning med medecinbollar. Därefter blev det simning och guess what! Jag är sämst på ben haha! Men annars gick det bra!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...