17 timmar senare

10:30 svensk tid:

Av någon anledning känner jag mig som en van ressenär. Det gör mig lugn. Att jag vet vad som gäller, var jag ska ta vägen och hur jag ska bära mig åt ger mig känslan av att ha koll på läget. Vilket jag antagligen egentligen inte har. I alla fall, nervositeten inför ankomsten har släppt och jag och pappa har påbörjat vår drygt 17 timmars långa resa.


19:18 Amerikansk tid:

Just nu sitter jag på det minsta plan jag någonsin sett. Två säten, en smal gång, ett säte till. That's it. Tror inte vi får någån mat här... Det har ändå varit en trevlig dag. Pappa och jag satt bakom varandra på långflyget men mina grannar var trevliga!

Vi landade i New York för fyra timmar sedan, så det blev till att äta och sedan vänta. Men nu är vi på sista flighten, om drygt två timmar är vi äntligen framme i Charlotte!


22:00 Amerikansk tid:

Äntligen framme på hotellet! Godnatt ;)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...