Till er som undrar!


Yep, I admit it. Jag har blivit värdelös på att blogga. Men jag har många finfina ursäkter. Inte tid, jobbar och tränar massor, inte så händelserikt liv för tillfället osv ;) Nejdå, men ska försöka skärpa mig!
Då anledningen till att jag började blogga var att jag skulle hålla nära och kära uppdaterade under min gymnasietid, har många undrat om jag kommer fortsätta blogga fastän gymnasiet är över och jag ska flytta till USA. Svaret är ja! Som ni nog har märkt skriver jag om det mesta nu, och många inlägg är även för min egen skull, och detta är inget jag vill släppa. Så jag kommer fortsätta dela med mig av mitt liv och min vardag till alla intresserade. Fortsätt gärna att titta in här då och då, för bloggen kommer fortsätta att vara aktiv, även från en annan del av globen!

1 kommentar:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...