Jetlag

Good morning! Ja sen har vi ju det här med jetlag... Klockan är 06:15 och jag har varit vaken i en timme redan. I min värld är ju klockan 12 nu så det är definitivt dags att gå upp. Men pappa snarkar på som vanligt så jag får väl vänta. Är hungrig som jag vet inte vad då jag inte ätit sedan halv fem igår. Men jag är på plats i alla fall!

Idag ska pappa jag jag försöka fixa lite nödvänding shopping och sedan ska jag möta upp en annan freshman och vår assistant coach på flygplatsen för att åka till Wingate och checka in. Kan inte fatta att jag är här, att jag gör detta!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...