Godmorgon!

Första natten på Wingate! Det känns bra :) Jag kunde inte bestämma mig igår för vilken kudde jag ville ha så jag köpte flera olika, men alla var tillbelåtenhet! Ska nog ta och köpa en bäddmadrass också annars är jag nöjd. Fortfarande jetlaggad så jag har vaknat en och en halv timme för tidigt. Vika sover fortfarande så det finns inte så mycket att göra. Hon är tydligen inte alls en morgonmänniska så där har vi en spännande kontrast, undrar vem av oss som kommer lida mest haha.

All vattenkonsumption de senaste dagarna har fortfarande eftereffekter. Jag är kissnödig konstant. Jag som hatar att gå på toa haha! Men, men nöden har ingen lag!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...