Nytt utseende!

Hade lite långtråkigt igår vilket resulterade i en ny layout på bloggen. Dock klarade jag inte riktigt av att byta bort det rosa... Inte än i alla fall hehe ;)
Nu är det bara tre dagar kvar tills jag flyttar. Jag börjar bli riktigt nervös. Det som stör mig mest är att man inte får någon information! Jag vet fortfarande inte helt hundra när jag ska befinna mig på skolan. Var jag ska bo har jag inte heller någon aning om. Allt sånt löser sig säkert, men det är ändå lite irriterande. Sedan är jag ju självklart lite nervös för hur mycket det kommer bli att fixa när jag väl är på plats. Alla papper att fylla i, alla papper jag missat eller glömt att fylla i, och allt jag säkert inte fått nån information om att jag ska fylla i. Just nu vill jag hoppa typ tre veckor framåt i tiden så jag kommit in i det hela!! Men i vilket fall som helst så ska det bli spännande!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...