Life in the front row

Hade så kul igår! Det är en massa event hela tiden och det är så amerikanskt! Igår fylldes campus med hoppborgar, sumobrottning, mat och annat. Vi testade det mesta! Bland annat gjorde jag en "Build a Bulldog", den heter Bruce. Efteråt var det lite fest med laget, så nu har jag träffat de flesta. Bilder kommer när jag lyckats få kamerasladden att fungera!

Under dagen var det en massa Lyceums, vilket är föreläsningar som vi måste gå på. Under fyra år måste vi ha varit på 40... Den första var en gudstjänst, det var inte kul nånstans alls. De adra var däremot bra! Vi lyssnade på en väldigt inspirerande snubbe om "life in the front row". Det var något av det bästa jag hört! Har aldrig skrattat så mycket! Det gick i princip ut på att man ska visa uppskattning och inte vara rädd för vad folk tänker om en. Riktigt bra!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...