Helt otroligt!!!



Hypnos - bullshit. Det skulle jag i alla fall sagt igår vi den här tiden, men nejdå. Som jag sagt tidigare så är det en massa event hela tiden och igår fick skolan besök av Jim Wand, en hypnotisör. Vi gick på hans första föreställning och det var helt otroligt så vi gick på den andra också! Han tog upp ett gäng på scen och fick dem att göra allt möjligt. Vi som satt i publiken kunde också bli hypnotiserade. Folk dansade och sa alla möjliga märkliga saker, de spelade på hästar, tog av sig skor, körde bilar. Det var helt insane! Snackade med nån kille efteråt och han sa att han inte kom ihåg alls vad han gjort haha!

Vika lyckades bli hypnotiserad en stund men inte tillräckligt länge för att hinna göra bort sig. Killen bakom Vika däremot, han gjorde hela föreställningen! han var helt borta hela showen och jag tror inte ens han är medveten om att han är kapabel till den dans han utförde. Helt sinnes vad kul det var!!!

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...