Sista kvällen på svensk mark!

Nu är det inte många timmar kvar. Snart är jag på väg, snart har jag flyttat tvärs över Atlanten. Idag har jag kört två riktigt jobbiga pass för att verkligen göra slut på mig inför 17 timmars stillasittande. Dessutom har jag packat förfullt. Nu har jag två fulla resväskor och ett handbagage. Jag kommer behöva shoppa... Jag har också hunnit samla på mig en massa vuxenpoäng när jag ringt hotel världen över, skrivit ut kartor och planerat allt som planeras kan.

Det blev en mysig kväll med god middag med familjen och sedan Idol. Elvira kom förbi en sväng så jag fick säga hejdå till henne också. Det har varit så många hejdån... Det känns verkligen märkligt att säga "vi ses till jul". Det är så avlägset! Men, men nu händer det, nu är jag snart på väg!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...