Skånetripp

Nu får det bli ett långt inlägg för de senaste dagarna! Åkte ner till Skåne i torsdags och fick se nya huset för första gången. Det var jättefint!!! Kommer nog trivas bra där, dessutom har vi två guldfiskar i dammen haha!

I alla fall, tränade när jag kom hem och sedan var det dags för Eslövs student. Var och tittade på utspringent och efter det var jag på Emes mottagning. Jättekul att träffa hela scoutgänget igen! En stund senare åkte jag vidare till Packes mottagning. Jag hängde med honom till förfest och jägers. Hade väldigt kul och det var skoj att träffa lite Eslövsfolk!

Igår var jag ute och sprang, har hittat perfekta rundan i Kungshult! På kvällen var det dags för nästa student, denna gång var det Hannas och det var också väldigt trevligt. Helt sinnes att om två veckor är det min tur! 13 långa år och nu är det över om 14 dagar... Wiiihooo!

Nu är jag på väg hem igen, för sista gången (ångest :(), och ska försöka hinna vara med på studentkampen!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...