Så här ska man ha det :)

Avslutningsmiddag med bästa simmargänget! Vi åt på ett jättemysigt ställe i Oxelösund. Riktigt trevligt var det. Ni får bilder när jag fått dem av Jill hehe!
Efter det hängde jag med mitt basketgäng. Vi var först på Oppebyskolan och spelade basket, sedan drog vi vidare till Torpet och körde volleyboll. Kallt dom bara den i sanden! Jätteskoj var det! När vi tröttnade drog jag och fyra till hit och kollade på Grave Encounters 2. Inte så värst bra, det var typ bara en läskig scen och den blev mest läskig för att Adrian började skrika ;) Men vi hade trevligt ändå! Nu är det dags att sova, ska upp och springa imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...