Full rulle!





Studentveckan drar igång ikväll, den har alltså inte ens börjat än och jag är redan genomtrött haha. Det händer så mycket hela tiden och jag kan verkligen inte säga nej, jag vill vara med på ALLT. Så jag far fram och tillbaka hela dagarna. Igår hade jag träning, studentmöte, en halv historialektion, tillbakalämning av böcker, volleyboll, sedan stressade jag hem och däckade en timme, därefter var det träning, sedan lärarmiddag, hem och sova och nu upp igen och träna! Full rulle, men jag gillar det!
Väldigt trevlig blivande tradition det där med lärarmiddag på Gripen. De hade fixat det riktigt fint med uppdukat i aulabyggnaden och bordsplacering och hela köret. Jag satt med Honk. Mentorerna höll tal och våra mentorers handlade om det litterära verket NV10b. Det var väldigt fint tyckte jag! Vi fick god mat och hade ett fint avslut med naturarna och teknikarna.
Nu ska jag strax iväg och bada med Anna! #ingenhetsjagleverlivet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...