Togaparty!

Ta ett vitt lakan och snurra in dig i det. Ta lite blad och sätt i håret. Köp lite vindruvor. Leta upp bästa klassen och samla den i en lokal och voilá - kvällen är gjord! Vi hade så fruktansvärt roligt! En trevlig förfest med klassen plus några extra, som var kul att lära känna, och en grym utgång på Lotsen. Det var fullt av folk och denna gång var det bra musik. Kommer inte ihåg senaste gången jag dansade så mycket. Alla var så snygga i sina lakan och kransar. Enda minuset var väl när en kompis från bygg av någon anledning fick för sig att det skulle vara kul att vända ölen upp och ner över mitt huvud. Urk. Efteråt blev det efterchill hos mig med några kompisar. Vi hade trevligt, i alla fall tills en somnade och en annan däckade i badrummet.
Efter tre timmars sömn vaknar jag av att mina kära kompisar, Anna och Ludde, som förövrigt inte hade festat, tar sig in i min lägenhet och bankar på min sovrumsdörr. Aja, jag tycker om er ändå....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...