För vi ska dansa i NEON!


Dock var det inte så kul. Jag var trött och hade ordentligt ont i halsen. Sämsta studentfesten, så jag och Laura drog rätt tidigt och gick och åt pizza på Cosmos. Förfesten var dock kul! Vi var hos en i bfid, med bland annat Eber, Plånis och några från spid. Detta var tisdagens studentfest! På onsdagen mådde jag inte så bra, hej förkylning. Men jag var ändå ute på Jogersö och körde ett OW-pass med Ludde.
Familjen kom upp igår och det var jättekul! Vi var i hamnen och åt glass och Emma fick sin försenade födelsedagspresent. Hela dagen var kaos för jag var så stressad men det var kul att träffa familjen i alla fall. När jag hängt med dem ett tag så åkte jag till stan och fixade present till våra mentorer. Jag blir så trött på att det är samma lilla klick människor som fixar ALLT! Halva klassen är brutalt oengagerade :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...