Firade födelsedag i förtid :)





Nu är det ju som så att jag fyller 19 år imorgon och mina födelsedagar firas alltid med grillning här. Så blev det även i år! Lite chillmys med närmsta kompisarna. Jag tyckte det blev jättetrevligt! Vi åt grillad fläskfilé med potatissallad och tomat/mozzarellasallad. Jag hade gjort pannkakstårta till efterrätt :D Tjejerna var jättegulliga och gav mig linne, doftljus och en "USA survival box" med diverse användbara prylar haha! Härlig kväll!
Familjen firade mig igår. Då fick jag prinsesstårta och presenter, bland annat skor till balen :) Jag gillar att fylla år! Har dock varit så  mycket annat firande att jag knappt har tänkt på att jag fyller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...