ÄNTLIGEN tävling igen!

Sorry men nu blev det väldigt långt uppehåll här! Mina dagar har varit proppfulla med saker att göra, och varje dag har i princip sett likadan ut. Träna, jobba, träna, sova. Men nu har det varit helg och helt annorlunda! Jag har tävlat för första gången sedan november!!!

Det kändes jättebra! Jag smygstartade mitt tävlande med Bockstensdoppet där jag kört 50 frisim och 50 fjäril och jag är riktigt nöjd med mina prestationer. Jag var ordentligt nervös innan, jag menar tänk om jag tappat alla tävlingsrutiner helt eller om jag inte skulle tycka det var kul att tävla. Men trots ösregn och storm kände jag igen mig och det var jättekul att tävla igen. Vilkem lättnad haha. Det här med handbrottet har tagit hårt på mig. Att jag sen varit halvsjuk i två veckor nyligen har inte gjort tränandet så lätt. Men efter denna tävling känner jag att det finns hopp! Woop Woop! Tagga OW på tisdag, 5000. Haha inte alls hybris!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...